Նախագծեր

Անցած Շաբաթվանից, սկսել ենք իրականացնել այս նախագիծը: Նպատակը` երեխաներին սովորեցնել <<Յարխուշտա>> և <<Մշո Խռ>>: Շաբաթվա մեջ երեք անգամ անցկացնում ենք պարապմունքները: Յարխուշտա պարի ժամանակ ձեռքերը հարվածելու հատվածը տղաների համար միքիչ դժվար է ցավին դիմանալ, բայց վստահ ենք, որ դա էլ կկարողանան: Իսկ հինգշաբթի օրը, հրավիրում ենք դիտելու երեխաների պարը:Պարուսույցներ`Վաչե ԽաչատրյանՄարինե ԱսատրյանՄարինե ՄանուկյանԱրսեն ԽաչատրյանՌաիսա Խաչատուրովա Անի ԳևորգյանԱրեվիկ Տատինցյան Եղաավ մեր տոնախմբությունը, հետո լսեցինք ծնողների դրական արձագանքները, ավելի ոգևորվեցինք, սկսեցինք կապնվել նրանց հետ, բնավորությունները հասկացանք՝ մեկը շուտ է նեղանում, միյուսի մոտ դանդաղ է հաշիվը ստացվում։ Մեզ որպես սովորեցնող սկզբից դժվար էին ընկալում հետո ստեղծվեց ընկերություն և դրա հիման վրա արդեն հարգանք և վստահություն: Որպես նկատողություն մենք սկզբից հարվածում էինք ձեռքերին, իսկ հետո սկսեցինք անել ժիմ, որը նաև օգնեց ուժեղանալ։ Կայն երեխաներ որոնք չցանկացան ու չպարեցին և կայն երեխաներ որոնք մնացին մինչև վերջ ու պարեցին շատ լավ։ Ստեղծվեց ընկերություն, փոքրի նկատմամբ պատասխանատվություն, պարտավորվածություն, որ ուզում ես մինչև վերջ գոհացնես իրեն, հուսախաբ չանես, որովհետև իրենք շատ ավելի ոգևորված են և ամենակարևորը, որ ինքներս ավելի կայանում ենք այդ գործի մեջ, մեզ զգում ենք ավելի վստահ, առանց կոմպլեքսների։ Իսկ փոքրերը Մայր դպրոցում իրենց փորձերից, ելույթներից հետո ավելի վստահ են իրենց զգում՝ թե տարածքի, միջավայրի առումով, թե հաշվի առնելով, որ այստեղ ավագ ընկերներ ունեն։ 

Լուտկի
Մշու Խըռ
Յարխուշտա
Համշենի թռթուգ
Կարնո քոչարի
Թարս պար
Ֆնջան
Իշխանաց պար
Քաջաց խաղ


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Նախագիծ

Սովորող սովորեցնող

Կակտուսի մասին