Վերլուծություն

Ի տարբերություն բոլորի ինձ դուր չեկավ  Անգլիական  դաստիարակությունը, որովհետև եթե մայրը չի աշխատում, կարող է իր երեխային խնամել ինչու է դաստիարակ վարձում։ Դպրոցը նույնպես ինձ դուր չեկավ  որովհետև տանը կրթվելը ավելի վատ է, որովհետև դպրոցում  ուսումը ավելի խորացված է։ Մանկապարտեզը ինձ դուր եկավ իր կանոններով։ Պատիժը նույնպես դուր եկավ, որովհետև երեխային ծեծի ենթարկելուց հետո մայրը քրեական պատասխանատվության կենթարկվի:    Ընթերցեք այստեղից




Հեքիաթի գլխավոր ասելիքը այն էր, որ պետք չէ լինել գլուխ գովան, որովհետև մեկե վերջում շատ վատ է լինում ինչպես այս հեքիաթում էր, եթե գլուխ գովես այդ ժամանակ լավ է լինում բայց հետո դու ինքդ քեզ մեղադրելու քո վատ արարքի համար։


Այս պատմությունը ինձ լիովին սովորեցրեց,մեր կյանքը դասավորել ճիշտ ինձ  համար աղջկա հոր նվերը  որպես մի ամբողջ կյանք է ես հասկացա որ ինչոր մի վատ բանես գտնում մի մարդու մեջ որը քեզ մտերիմ է երբեկ բարձրաձայն չէմ արտայատվի կպահեմ իմ մեջ չէմ նեղացնի իմ մտերիմ ընկերոջը մի խոսքով այս պատմությունը պետք է գալու այն ժամանակ երբ մեծ լինենք այսինքն է կհասկանանք ավելի լավ քան մեր կարդացած պատմությունը որը կարդացել ենք փոքր ժամանակ։
Վերլուծություն
Իմ կարծիքով այս առակի հիմնական ասելիքը այն էր, որ աշակերտին պետք է սովորեցնել ոչ թե աշխատել նրա փոխարեն, ես  համաձայն եմ իմ հիմնավորած կարծիքի հետ, որովհետև աշակերտները պետք է սովորի ամեն ինչ և ցուցաբերի իր կարողությունները: Իմ կարծիքով խարույկը նման էր հոգու, որովհետև հոգին մի պահ նեղվում է,բայց հենց որ անցնում է նեղվածությունը, նա նորից լինում է նույն ուրախ մարդը: Ուսուցիչը նման էր Քրիստոսին. ինչպես Քրիստոսը, այդպես էլ ուսուցիչը հավաքել էր աշակերտներին և խնդրել էր խարույկ վառել, որպիսզի զրուցեն իսկ կեղծ ուսուցիչը նման էր կեղծ աղանդի որը կեղծ քար:

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Նախագիծ

Սովորող սովորեցնող

Կակտուսի մասին